2017. július 14., péntek

ÁLOM

Tudod volt egy szép álmom. Mi volt az álom? Hát elmesélem neked. Egy délután megkérdezted tőlem, hogy van e serpenyőm otthon mert szeretnél főzni nekem olyat ami a kedvenc ételem. Meg kérdeztem tőled hogy mire gondoltál mert nekem sok kedvenc ételem van. Erre mosolygósan azt mondtad hogy titok. Megleplek egy titkos finom ételkülönlegességgel aminek még a receptje is titkos. Addig míg elindultál hozzám, kiszaladtam egy új serpenyőt venni, nehogy már használt serpenyőben készüljön a finom meglepi. Szóval szinte majdnem egyszerre értünk haza. Beléptél a konyhámba és már is septiben mint egy tündér pillanatok alatt elkészítetted a finomságot. Ott álltál a tűzhely mellett. Rád néztem, rám mosolyogtál, és éreztem a finom illatodat. nagyon szép és vonzó voltál. Ott álltam és csak néztelek. Kérdeztem hogy segíthetek? Azt mondtad nem köszönöm, már is készen vagyok. Én addig a nappaliban megterítettem, és gyertyát gyújtottam. Pont dél volt. Romantikus gyertyafényes ebédhez készülődtünk. Együtt tálaltunk és közben folyamatosan beszélgettünk és nevettünk olyan volt mint a mesében. Mintha ezer éve ismertük volna egymást. Ez életem legszebb álma volt tegnap este.

SHARON ASHER 

Nincsenek megjegyzések: